Iremgokce canım benim 8 çıktı yani oldukça yüksek 2,5 altında olması bekleniyor gebelikte bu artarsa özellikle ilk zamanlarda bebeğin gelişimini engelleyeceğini söyledi doktor dahiliye değil de endokrinolojiden randevu alsan çok daha sağlıklı olur bana ilaç verdi onları kullanıyorum şu an kısa zamanda toparlanır dedi sen de merak etme