anneeylul Merhabalar.. bu arabayi kullananlar lutfen memnuniyetlerini ya da sikayetlerini yazabilr mi
Maviss99 Kızlar biz bu bebek arabasından aldık aynı model gole rengi arabayı kullanmaya başlayalı 2 ay oldu ve araba resmen sökülüyor berbat ötesi kullanışsız pusetin içinde çocuk katlanmış gibi iki büklüm duruyo hiç rahat değil daha Bi kaç kez lışşammışken pusetin sapı çat çut gitti Allah'a emanet duruyo şuan ayrıca durup dururken ayağımız çarpmadan frenliyo kendini tekerlekleri kilitleniyor iğrenç görüntü güzel ama kalite 0 😑
Maviss99 Semanure yok değiliz canım asla öneriyorum ablamın bebeğine almıştık ve ben kendime de alıcsktım onu öyle gördüm ve vazgeçtim asla almam o markayı.