Miracim ben 2015 de Farabi de yaptım şansıma nöbetçi doktor o kadar iyi ve ilgiliydi anlatamam odam Deniz manzaralıydı 2yatak vardı fakat kimse gelmedi yanıma normal Doğum yaptığım için bir gece yattım zaten ...şimdi yüzyıl a gidiyorum ablamda orda sezaryen yaptı ..çok memnundu doktorum Mevlüt akın azman İnan’ın randevu alamazsınız çok iyi bir doktor