derinmilatuncay Siz tek çekim yaptırıp cüzi biraz fark ödeyerek müşteri hizmetlerinden taksit yaptırabilirsiniz
Ayserhnckn Ben iki taksitte ödeyeceğim ilkini Doğum paketi aldığım da verdik ikincisini de doğum zamanı vericez
Zeydo Hastaneye göre değişiyor kimi yapıyor kimi yapmıyor, örneğin benim hastanemde tek çekim ve banka üzerinden böldürüncede 850 tl gibi bir rakam çıkıyor ( çok fazla ) 😱😱