Ererer Kızlar merhaba ilk hamileliğim bu ilk tecrübesizliğim 😊 12 haftalıgım ve doktorum %70 kız dedi kıza çok benzettigni söyledi sizce değişir mi ve bu oran çok yüksek 😅
Biryabanci1 Ererer Canım çoğu insanın değişiyor kimiside sabit kalıyor.. Ama genelde ilk söylenen oluyor hep ☺️
Kubra9595 Ererer yanilma oluyor hemde fazla dün kizim olcani ögrendim hala degisir korkusu sariyor beni detaylida net belli olur sanirim
Aysll Ererer 15.inci haftamda erkek dedi sonra 18inci haftamda kız dedi doktorum şu an 21+5 haftalığız çok şükür kız diyorlar hala🙏🏻😊
Minedy Aysll bana da 14 te erkek yüzde seksen ama kesin değil dedi, dün 18 haftanın içindeyim başk dr kız gibi geldi bana dedi oran vermedi valla hangisinin dediği doğru merak ediyorum
Anacsevgidolumelek Ererer bize de 12 de kiz dedi ama kemik yapisi erkek gibi demisti 13.haftada degismemis hala kiz dedi sonra 18 de kizimiz geliyor dedi 22.haftada detaylida tescillendi 😍🧚♀️
Fatmanurozgr Ererer 15 haftma yakn benm doktorumda kız dedi baska doktor erkk dedi 17+1 suanda detaylı ultrason beklcm ozaman emin olablrm 😊kızda yanılma payı yüksek oluyo
Kubra9595 Ererer 17 haftadan sonra bence ama detayliya kadar bekle derim yada baska baska doktorlara baktir
Nesli07 Ererer canım banada 12+4 de aynı senin gibi %70 kız dedi bende çok merak ediyorum inşallah değişmez 🙏😊
Anacsevgidolumelek Ererer tabi ki yuksek bir nevi kiz demek. Benim doktorum kiz gibi ama kiz diyemem demisti %70 kiz deseydiben o bebise kiz gozuyle bakardim :)