Merhabalar
Ben 16 haftalik hamileyim ve11. Haftada Harmony test dedikleri bebegin down sendromu ve bikac sendromu daha olup olmadigina baktiklari test ile cinsiyeti ogrenebiliyorsunuz. Klinigin soyledigine gore 10. Hafta itibariyle bebegin DNA si anne kaninda cikiyor ve bu yolla cinsiyet ogrenilebiliniyor. Ben Londra da yasiyorum burda ozel klinikte yaptirdigim icin mi soylediler bilmiyorum ama doktorunuza danisabilirsiniz diye paylasmak istedim. Ben cok sabirsizlanmiatim ve etrafimdaki herkes hatta o 13. Haftada hastane doktorum bile kiz derken test sonucunda oglum olacagini ogrendim 💗 Sabirsizlananlara belki bi fikir olur. Saglikla kalin 💗