Merhaba arkadaşlar, bütün ikili tarama testine gittim ilk bebeğim yamuk olduğu için ense kalınlığını ölçemedi doktor. Daha sonra tekrar baktı aynı ama ölçeyim dedi 2.72 dedi sanırım çokta konuşmadı zaten git kan ver dedi 1 hafta sonra doktorun baksın dedi. Şimdi benim ilk gebeliğim 12+1 deyim bu durum riskli mi. Çok korktum çünkü 1 hafta nasıl beklerim 😢😢