Gamzehstky
Gamzehstky nst de sancim çıktı sık ve şiddetli şekilde ama acilmam yok çok şükür serum ilaç ve fitillerle sancıları geçirmeye çalışıyolar daha erken olduğu için ama hafifledi şuan daha iyiyim inşaallah durucak sancılar ve oğluşum zamanını beklicek