Minedemir15 normali 12-8 dir,, bu değerin altıda düşük kabul edilir
Gebelikte diük6yansiyon oluyormuş benimde normalde düşüktür 9-6 gebeyim 8-5 e düşüyor normal çünkü doktorum da yüksek olmasından iyidir dedi, yalnız daha da düşerse kalp organlara kan gönderemez o yüzden takip etmek gerekebilir