Tmirz Mrhblar bugun doktor kontrolme gitm 36 +3haftalisn dedi ama 2,3 hafta onde gidorum ntsye bagladı sancı cikmadı gun vermedi bna eger bebek 3 hafta onde gidorsa 39 haftalil olmus oluyo ne yaplm yardimci olurmsnz
Nazoztrk Tmirz canm bebegin haftasının önde olması erken dogucagı anlamına gelmiyor. sen yine adet tarihine göre düşünüceksn. yegenimde iki hafta önden gidiyordu ama ama 39uncu haftada dogurdu ablam. doktora göre 41di. ama bu dogumu etkilemiyor diye biliyorum. sadece iri bebek olucagı için sezaryen önere bilir doktorun. Herşeyin hayırlısı olsun hakkında canm🙏🏻
Sevdabrs Tmirz onde gitmesi erken dogucagi anlamina gelmiyor endise etmeyin baz alinan hafta kendi gebelik haftanizdir
Melike35 Tmirz sen yine 38 i bekle hani sezeryan falan yönlendirmeye çalışırsa o ultrasonlara güven yok benim ilk oğlum 4 doğacak dedi 3.5 doğdu 2. Oğlum 3 kg dedi oda 3.5 gibi doğdu yani gelişim önde arkada çok güvenemiyorum ben o pclere
2cocuk2kopek Tmirz canim gelisim haftasindan degil kendi adet tarihinden hesapladigin tarih olacak gelisimi iriligini gosterir bebegin.