Merhaba şuan 2.bebeğime 13+5 hamileyim ama ben size 07.07.2013 tarihinde oğlumla olan doğum hikayemi yazmak istedim. Saat gibi tıkır tıkır ilerleyen Allahıma şükür hiç bir problemle karşılaşmadan ilerlemiş olduğum hamileliğimde 37.haftamda nişanım geldi. Hiç tedirgin olmadan sonraki kontrolümde doktoruma bahsettim ultrasonla muayene etti ve herşey yolundaydı. Nişandan 1hafta sonra suyum geldi ve ben hâlâ sakinliğimi koruyordum eşime bile demedim 🙈 sancım gelsin önemli ilk kısmı evde geçireyim istiyordum ancak 2 gün geçti sancı gelmedi korktum olumsuz hikayelerden. 3.gün eşime ve anneme bahsettim gece saat 11de beni zorla doktora götürdüler. Tabi ben o saatte bir fincan türk kahvesi yaptım ve bunu içmeden gitmem dedim başıma gelecekleri bilerekten 😀 Neyse hastaneye vardık önümde bir bayan 42.haftası gelmiş sezeryana alıyoruz dediler. Bir sonraki bayan resmen doğum anına kadar beklemiş 2büklüm doğumhaneye aldılar. Ben de doktorun karşısına oturdum benim hiç bi şikayetim yok evdekilet tedirgin oldu ondan geldik dedim. Durumu anlatınca hadi bi bakalım dedi ve alttan muayene etti. Bana bişey demeden içeri geçti eşime yatış yapılsın sezeryan olacak dediğini duydum sadece. Panikatak ve anksiyete hastası olarak normal doğuramazmışım 😏 3sene sonra öğrendimki 4cm açıklığım varmış ve benim 1gr ağrım sancım şikayetim yoktu başka bir doktor hastane vs tercih edip normal doğururdum. Velhasılkelam acemilik işte yatış yapıldı 38+3te sabah 6da genel anestezi ile sezeryan oldum. İlk günüm gecem hastanede rahat geçti. 2.gece kalmak istemedim kağıt imzalayıp eve geçtik.Eve geldiğimizde tüm aile çocuğu eve çıkarmış beni arabada unutmuştu 😂😂 çok alınıp kendi başıma eve çıktım çayı koydum sonra bizimkilere gözüktüm 😀 sezeryan da zor değil hiç ah uh demedim ama normal doğumun o sihri için bu defa evde o anı bekleyeceğim sanırım 🙊 hepinize kolay hayırlı sağlıklı hamilelik ve doğum diliyorum 😍