TADADA
29+2 haftalık hamileyim sabahtan beri afedersiniz isalim akıntım fazlalaştı karın ağrısı var başına böyle bişey gelen varmı çok korkuyorum
Ayguns
Erken doğumla ilgisi yoktur belki de hemen kötü düşünmeyin şuan ishal salgını var maalesef bende yakalandım dört gündür neler çekiyorum. Yine de içiniz rahat etsin doktorunuza gidin
Mimnak
Karın agrınız ishaldendir de tabi cok sancı yaparsa bebegi etkileyebilir birde vucudunuz susuz kalıyor yarın doktora yada acile gidin hem ishal kesici kullanabilcrgniz ilaçlar var onlardan alırsınız birde bol su için vucut sıvı kaybediyor sonucta