ozgemry97 bende bugün ordaydım kontrolüm vardı doktorların ilgilenmesi çok iyiydi hosuma gitti eskiden pek iyi anlatılmıyodu ama bu ikinci gidisim orda doğum yapanlara rast geldikçe sordum herkes cok memnun olduğunu söyledi bende kararsızım 😑 sancaktepe ilhan varank hastanesinde doğum yapmayı dusunuyodum normalde bikactır oraya gidince herkeste iyi anlatinca kafam karısmadı degil 🤔