Sarellamm neden yapacak bisey yok diyorsun. Önce Allah’a emanet tabiki ama allah da bize akıl fikir vermiş kullanalım diye☺️ En yakın hastanenin aciline gidebilirsin mesela. Cuma’ya kadar kaç gün var... bana o haftalarda 2 saatte 5-6 kere hareket etmeli demişti. Ama ben bir akşam o gün hareketlerini hissetmedigimi farkettim. Çikolata yedim baktim olmuyor. Dr aradım kendi hastanesindeki acile yönlendirdi, oradaki nobetci kadin doğumcu bakıp doktoruma bilgi verdi ( bizim kız içeride gayet hareketliymiş halbuki) böylelikle içim rahat etti. Gitmeni tavsiye ederim ☺️