Ulubeysmom Merhaba hanımlar ilk doğumumu normal yaptım ama epirudal etkisiyle , ikinciye hamileyim acaba bunu epiduralsız yapabilir miyim bilmiyorum doktorum gitmiş başka doktor nasıldır korkusu başladı .. benim gibi böyle yaşayanların tecrübesine ihtiyacım var 🤗
Nebahathumeyra 2. Şer daha kolay olur diyorlar ben de doktoruml konuştum benim ilki suniyle olmuştu bide çok zorlanmıştım gerçekten ama 2. De epidurale ihtiyacın olacağını düşünmüyorum kolay olur doğumun dedi doktor öyle diyince biraz daha rahatladım sanki 😊 2. Yi doğurmak daha zor bence 🙈 ilkinde başına ne geleceğini bilmiyorsun ama bunda biliyorsun. Hakkımızda hayırlısı artık.
Ulubeysmom Nebahathumeyra inşallah hayırlısı olur , korkuyorum rabbim herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin ve evlatlarını hayırla büyütmeyi 🙏🏻