Bilgercaan sertleşme hafife alınacak bisey deil korkutmak istemem ama çok sık oluyorsa mutlaka dr bilgilendirin bendede sürekli sertleşme oluyordu sonrasında ara ara sancılarım oldu doğum sancisiymis meğer sırf bu yüzden 36 haftalik doğum yaptım yani çok sık oluyordu dr gidin içiniz rahat eder hemde