Minedemir15 35+1 olduk bebeğim hareket ettiğinde bi ağrı oluşuyo nedenini bilen var mı ya da aynısını yaşayan var mı?
Neseozkan Minedemir15 benimde aynı durum var beneğin başı aşağıda olduğu için diye düşünüyorum ama ağrın varsa ve karnın sertleşiyosa doktora gitmelisin ben dün akşam gittim nst de sancı çıktı 33 haftalığım