Momymomy41 Kızlar ptesi günü rutin kontrol vardı bebek son hafta hiç kilo almamış suyum biraz azalmış ve doktor nst yi de beğenmedi.. Apar topar yatışımı yaptı. Hatta bi saat sonra geleyim eve bi uğrayayım dedim ona bile izin vermedi resmen baskına uğradım.. Allahtan % 90 hazırlıklarım tamamdı. Sadece önceki geceden aşırı uykusuzdum.. Alttan açılma için saat 11 de fitil takıldı bi kaç dakika sonra makatımda aşırı bi baskı başladı.. Aşırı bi tuvalet ihtiyacı oldu bebek direk kanala yerlesmiş.. İki cm açıklık vardı.. Nst ye bağladılar hafif hafif sancılar başladı ama aralıklar çok azdı.. Tabi bu sırada sürekli muayene ediyolar gelen giden açıklığa bakıyor.. Ben ebeler konusunda çok şanslıydım hepsi çok iyiydi.. Sonra suni sancı verdiler.. Normal sancı yaşamadığım için suniyle kıyaslayamıyorum ama suni sancı çok sık aralıklarla geliyor hiç dinlendirmiyor yani bende öyle oldu.. 8-9 saat suni sancı sonrası açıklığım 4 cm oldu aşırı hayal kırıklığı yaşadım heralde 24 ssati bulur doğum dedim.. Bi ara sancılar çok hafifledi adet sancısı gibi oldu uyukladım bi saat falan çok dinlendim o ara.. Sonra birden vajinama bıçak saplanır gibi oldu pat diye bişey hissettim içimde bebek sert bi tekme attı sandım bi baktım suyum geliyo şakır şakır bağırmama ebe geldi muayene etti açıklık hala 4 cm. Suyum geldikten sonraki sancılara asla dayanamadım kızlar canım çıktı resmen bi de nst ye bağlıydım ayağa kalkamıyodum (sancı ayaktayken daha kolay karşılanıyor yatarken çok zor) halbuki nst de sancılar 40 lardaydı.. Ebe acı eşiğin çok düşük dedi bazısı bu sancıyı hissetmez bile dedi kişiden kişiye çok şey değişiyor kızlar mesela kimisi suyum gelince çok rahatladım diyo ama ben suyum geldikten sonra delirdim.. epidural istedim hemen anestezi uzmanı geldi hatta adama bidahaki sancı gelmeden yap şunu diye bağırdım ebelere çok çektirdim epidural olmadan doğuranların karşısında saygıyla eğilirim gerçekten ben beceremedim o kadar güçlü değilmişim ya da vücudum müsaade etmedi epiduralden sonra aşırı bi rahatlama geldi böyle mükemmel bi his olamaz.. eşim oruçluydu iftar yapmaya gitti nasılsa benim açıklık 4 cm diye aradan yarım saat geçti makatımda sancı hissetmeye başladım inanılmaz bi ıkınma isteği vardı ebe geldi muayene etti ve açıklık yarım saat bi saat içinde 10 cm olmuş doğumhaneye gidiyoruz dedi hemen eşimi aradım koşa koşa geldi doktoru bekledik biraz ama o raddede ıkınmamak çok zor.. . Kızlar bu arada eğitim meğitim nefes mefes yok pilates topu yok şu bu hepsi hikaye vücudunuz size ne yapacağınızı öyle bi söylüyoki aksini yapmanız imkansız gibi bişey oluyor kadın vücudu resmen mucize bişey doğum başladıktan sonra doğurmamak imkansız hale geliyor ıkınmamak için perişan oldum dr u beklerken.. dr geldi ve hemen ıkınmaya başladım kızlar inanın sonrasını hatırlamıyorum sadece bi ara tuvalet pozisyonunda 5 sefer ıkındığımı hatırlıyorum yoplamda 13-14 sefer ıkınmışımdır ama hem aç hem uykusuzdum o yüzden başarılı olamadım ebe en sonunda karnıma bastırdı ve son bi ıkınmayla bebeğim dünyaya geldi hemen kucağıma verdiler açıkçası çok bişey hatırlamıyorm çünkü doğum sırasında kafam uçmuş iyice bebegimi öptüm kokladım çok güzeldi ama ben o instagram videolarındaki gibi aşırı abartılı bi an yaşamadım çünkü canımın derdine çok düşmüştüm.. hatta direk daha plesanta çıkacak diye düşündüm.çünkü o da öyke ıkınmayla doğacak sandım dr son ıkınmada kesi atmış hiç hissetmedim dikerken iğne verdu onu da hissetöedim ama dikiş atılırken ki ip çekme hissi vardı o da acı şeklinde değildi.. Benim çok dikişim oldu çünkü dokularım hiç esnek değilmiş ve güzel ıkınamadım.. Kızlar ıkınırken karnınızı şişirmeyin direk kaka yapmaya çalışın bütün gücü makatınıza verin gerçekten doğum yapmak kaka yapmaya çalışmakmış vajinada hiç bişey hissetmiyosunuz bütğn his makatta oluyor.. Herşey bitti sıra çataldan kalkmaya geldi ve ben 3 sefer bayıldım kalkmaya çalışırken aşırı güçsüz yorgun ve açtım tansiyonum düşmüş serum yaptılar yemek yedirdiler 5. Denemede tekerlekli sandalyeye oturabildim odaya bebegimin yanına gittim.. emzirmeye çalıştım ilkinde başarılı olamadım çünkü hemşire göğsünün ucu yok dedi mama verelim dedi şırıngayla vermesini kabul ettim sarılık olmasın diye eşine söyle silikon uç alsı dedi eşimi gönderdim ama sonra çocuk doktoru geldi emzirmeyi öğretti ve çocuk çok güzel tuttu memeyi keşke mama vermeseydiniz dedi yani pes etmeyin kızlar bi kişinin lafıyla iş görmeyin ısrarcı olun biraz göğüs ucum hemen büyüdü sütğm de hemen geldi şükür bebişim dün çok güzel emdi bugğn nazlanıyor biraz sürekli uyumak istiyor ama ben zorla uyandırıp emzirmeye çalışıyorum hatta ağlatıyorum uyansın da emsin diye.. Doğum sonrası psikolojik olarak çok zor ama inanın ikinci gece alışıyosunuz. İlk anlarda bakamayacağım yetemeyeceğim dayanamıyorum gibi şeyler hissediliyo ama bunları herkes hissediyor ve inanın geçiyor kendinizi motive edin o zaman çok büyük bir özgüven geliyor.. Ben rahatına aşırı düşkün ve tembel keyifçi bi insanım ben bile toparlandıysam ve uykusuZluğa dayanıyosam herkes yapar.. Kızlar bi de çok ilginç bişey var bebek ağlıyo mesela panikleyince daha çok bağırmaya başşlıyo ama ben kendimin farkına varıp sakinleşmeye çalışıyorum derin derin nefes alıp zihnimi boşaltmaya çalışırken tatlı tatlı konuşuyorum bebeğimle hemen susuyor bunu yaşadığımda çok şaşırdım.. Aynı karnımızdaykenki gibi enerjimiz hala bir.. Kordonumuzu kestiler ama aramızda asla kopmayacak bir bağ var bunu hissetmek çok güzel.. Keşke aklımdan geçenlerin hepsini yazabilsem ama zaten çok uzun oldu🙈 bu hayattaki tercihleri ne olursa olsun bebeğimi her zaman çok seveceğim ve mutlu olması için uğraşacağım.. En büyük duam hak yemeyen adaletli ve vicdan sahibi bi insan olması.. Rabbim sıradaki tüm gebelere harika doğumlar nasip etsin.. Doğumum zor olmasına rağmen çok güzeldi darısı başınıza☺️💕
Enesiimm Momymomy41 Allah yavrunuzu size bağışlasın çok güzel bir Doğum hikayesiii:) bende yazabilecek miyim o gün gelecek mi Allah ım sen bütün bebişleri koru Bizlere kolaylık ver...
Banus Momymomy41 yaa masallah 🙏🏻 Cok guzel yazmissin gozunuz aydin 🤩 Allah anali babali buyutmeyi nasip etsin 🙏🏻🙏🏻 Bende 38 oldum dun nişanım geldi ama sanci yok henuz Allah yardimcimiz olsun darisi basimiza insallah 🙏🏻
balarisi06 Momymomy41 hamile değilim ama okuyunca çok güzel hissettim Rabbim bizlere de tattirsin bu duyguyu inşallah bebeğinizi güle güle buyutun 😍 hayirli olsun canım 😘
Momymomy41 Enesiimm gelecek inşallah zaman çok hızlı akıyor aslında ben de burda kaç kere doğuracak mıyım acaba doğuruyo muyum vs diye o kadar başlık açtım ki☺️ Bi anda oldu bitti hersey rabbim olmaz denen neleri olduruyor☺️
Momymomy41 Banus çok teşekkürler ç☺️ Belki de ben cevap yazana kadar doğurmuşsundur bile canım☺️ Herkes bana son haftanın tadını çıkar doğunca daha zor diyodu ama öyle değil o kadar güzel ki koklamak öpmek hamileyken sıkıntı çekip havaya bakıyosun ama şimdi sıkıntı çekip bebeğimi koklayıp avunuyorum rabbim çok kolay huzurlu doğumlar nasip etsin
Elikkk Harika bir doğum hikayesi olmuş canım inşallah rabbim banada nasip etsin 36 haftadan selamlar :)
Momymomy41 Elikkk sağolasın kuzum.. Azıcık kalmış inş çok kolay olsun doğumun.. Çok zorlu bi süreç doğum anı ama tadını çıkar her anın farkında olmaya çalış☺️
Momymomy41 balarisi06 inşallah siz de bu serüvenin bi parçası olursununz en kısa zamanda rabbim en hayırlısını en güzelini nasip etsin umarım mükemmel bi hamilelik geçirir çok kolay bi doğum yaparsınız biz de buradan okuruz💕
Nesibee1 Momymomy41 Amiiin amin inşallah bizde sağ susalım kuCağımıza alırız canımm. Maşallah anne olmak bunu gerektirir ne olursa olsun pes etmek bizlere yakışmaz herşeyin her iyisi en güzeli en hayırlısı onlatınnoksun Allahım hayırlı ömürler. Nasip etsin inşallah hepsine. Geçmiş olsun Allahh analı babalı büyütsün inşallah ♥️🥰
Merveyarali Momymomy41 epidural benim doğum yapacağm hastanede yok ve dayanamazsam diye cok korkuyorum😥
Momymomy41 Merveyarali canm olmayınca dayanırsın ben de şimdi acaba boşuna mı yaptırdım demiyo değilim çünkü doğum anına kadar faydası var evet ama doğum anında epidurallik hiç bişey yok öyle de ağrıyo böyle de yeter ki kuvvetli ıkın o zaman rahatlıyosun.. En yakın arkadaşım benden bi gün sonra doğum yaptı suni verdiler ona da açılması aşırı hızlı olduğu için epidural yetiştirememişler yapamayız demiş dr onun doğumu benden daha kolay olmuş mesela kendini korkutma güzel düşün güzel motive et inşallah çok güzel olacak☺️
Banus Momymomy41 amiin 🙏🏻 Allah razi olsun 🙏🏻🙏🏻 Simdi kontrolden geldik sanci bekleyeceğiz dedi doktorum 😇 kolay olur rahim agzi cok yumusak dedi cok sevindim 🥳 Allah butun hamislere rahat dogumlar nasip etsin 🙏🏻