Bnhr Bestezdemir ayy ciddimi bana geliyomu acaba ben anlamıyorum hic kasıklarım agrır gibi oluyo arada.. nekadar sürdü sancın?
Yakubum Bestezdemir canım bende 34+6 banada 2 defa yalancı sancı geldi nst ye bağlandım sancı çıkmadı bakalım yarın kontrol var😊
MerveOkk Evet bende merak ediyorum o sancı nasıl bi his? Yalancı sancılar başlar bu zamanda deniyor ama varsa bile farkında değilim🤷🏻♀️
Fyzard Bende 2 kere yaşadım çok garip bişey 😁 böyle karnın öyle bi kasılıyor istem dışı ıkınma geliyor karnın aşağı doğru toplanıp çekiliyor sanki yani kasık ağrısı gibi bişey değil 🤔😊😁
SenaFratzbek Banda gelıyo 3 gecedır aynı saate baktım satte bagırdım ya cok can yanıyor 🙁 insanın ama kısasürüyor kasılıp bırakıo