Gamzeciks benim de 20. haftadan itibaren oluyordu o şekilde. Rahim kasılması imis. Eger duzensiz ve 30 saniye civarinda olup bitiyor ise, 1 saatte 4den az kez tekrarliyorsa bir sorun teşkil etmeyen yalanci kasilmalar oluyormus. Ayni zamanda susuz kalmaktan, stresten, aşırı yorgunluktan, ayni pozisyonda uzun sure durmaktan, sık cinsel iliskiden de kaynaklaniyor olabilirmiş. Gel gelelim ben 34. haftamdayim, suan o kasilmalar bende erken dogum riski olusturmakta, rahim açıklığı ve sanci ile surekli yatarak geciriyorum,2 hafta sabretmeliymisim😐 basta onemsemiyordum ama gitgide bende cogaldi ve erken doğum riskine yol açtı.. Tabiki de seninki baska sebeplerden olmuş olabilir.. ama sen kendine dikkat et insallah bol su ic ve cokca dinlen ayakta kalma insallah, stres olma her sey olacagina varır, bu kasılmalar muhakkak oluyor