Ben 32 haftalık hamileyim Rutin kontrole gittim ve doktorum agrım olduğunu ve kasılmalarım olduğunu söyledi. Nts çektirdi. Orda da çıktı. Ağrı ve sancı ama ben birşey hissetmiyorum ne agrı ne sancı sonra muayene etti Altan baktı ama birşey söylemedi. Fitil verdi. Tuvalet harici kalkma YÖK dedi 2 hafta sonraya gün verdi bu iki hafta içinde agrı geçmesi lazım küçük daha dedi. Bu şekilde olup ne zaman Doğum yaptınız acaba. Hastane çantamı. Hazırlamaya başlamalımıyım