Fidansvnccm 17+1 suanda gittim doktor baktı önce kız dedi sonra baktı baktı erkege benzyo dedi ama kordonda olablr dedi ben biraz sabrszm doktorum yoktu Baska yere baktrmstm sonra kendi doktrm %70kız dedi baska Bi doktora gittim baya detaylı baktı oda erkk dedi ama %100kesn dyen olmadı