Elifcay Ayaklarını üşütme sıcak tut kendini. Üşütünce acayip ağrın oluyor. Kanaman olcak sonra üstüne regli olcaksın. Sonra doktorun biri dicek 3 ay bekle diğeri dicek 6 ay bekle.. Ben en güvendiğim doktorumu bırakmadım. Bana regliden sonra kalabilirsiniz dedi. Hemen hamile kaldım. Şuan 13 haftalık gebeyim. Çok da iyi geçiyor. Çok da sağlıklı şükürler olsun. İlk gebeliğimde ikiz kese vardı. Kusuyordum kötüydüm. Bu gebeliğimde sanki hamile değilim. Öyle rahat geçiyo... Güvendiğin doktoruna danış bul birini yakasını bırakma vallahi.. Ben bırakmadım 3 yer değiştirmesine rağmen. İnstada yaz mono sağlık diye orda video var cinsiyet öğrenildiği ilk an diye o biziz. Öyle güzel bi doktor İzmirdeysen tavsiye ederim. Ayrıca doktorun 3 ay dediyse bile onu dinle..