Elizannesi Kızlar gözümde Arpacık çıktı doğal yönden neyle çözebilirim sarımsak ve sıcak hariç Veya damla bebeğe zararı olur mu
Modies Elizannesi çok az ılık çayla pansuman yapın. Çayın asit borik olduğu söylenir. İşe de yarar gerçekten
Ozlemsvr Elizannesi ay benim hep çıkar.. demlenmiş çaya oamigi batır sür canım gozune. Sürekli olduğu için bense ben bi seu yapmıyorum kendi geciyo 😀
Neseozkan Elizannesi canım göz hastanesinde çalışan biri olarak ve sürekli arpacık çıkaran biri olarak söylüyorum en iyi şey sıcak pansuman su ve çay ile sürekli sıcak pansuman yap
diloana52 Bildiğimiz hacışakir sabun ile ve ılık su ile yıkayın yüzünüzü ve durulayın, bana faydası hep olurdu 😊 tez zamanda geçer inş 🍀
Elizannesi Çay denedim sarımsak denedim ama bu yüzden ameliyat bile oldum acaba damlaların bi zararı olur mu
MLK Elizannesi göz doktoru kuzenim gözümde arpacık çıktığında bebek şampuanı ile yıka demişti artı olarakta demlenmiş ve ılımış poşet çayla gözüme günde iki defa pansuman yapmamı söylemişti ben bu şekilde atlattım