Biryabanci1 Geçmiş olsun canım insan çok korkuyor gerçekten bir şey olmamıştır diye tahmin ediyorum benimde önceki haftalarda bindiğim minibüs tam yeni binmiştim bir ani fren yaptı neredeyse uçuyordum zor tutundum senin hesap çok korktum elim ayağım zangır zangır titredi ağlama geldi ondan önceki hafta da Dışarda gene yanımda iki araba kaza yaptı onda da kalbim yarım saat nerdeyse küt küt çarptı insan iki canlı olunca ekstra korkuyor çok şükür bizde bir şey olmadı sende de olmaz İnşallah çok dikkat et kendine 🙏