Elikkk Kızlar merhaba 10 tane takım kıyafet aldım ayları karışık hepsi yeni doğan değil 13 tanede zıbın gene ayları karışık yeterli gelir diye düşünüyorum yaz çocuğu birde tüm kıyafetlerimiz bu kadar yeterli olur mu sizce fikirlerinizi merak ediyorum
petitehatunn Elikkk ben de meraklardayım gerçekten🤦🏾♀️ İlk olunca tam ne kadar ne almamız gerektiğini bilemiyorum.
AAyssee Elikkk canim cok ufak zten birkac kez giyiyor bir daha olmuyor benimki 35 günlük hastane çıkışı artik olmuyor o sebeple az büyük olsa da dha iyi yeterli olur bebce hemen yika kurut yetiyor ozaman cok olunca da giyemeden ufaliyor