Sdkgdc 32+4 günlük hamileyim ama göbeğim çok küçük sanki bu bebeğimin gelişmediği anlamına mı geliyor bir hafta sonra kontrolüm var üç hafta önce doktora gittim hersey yolundaydı bebeğim 1300 gr dı.
ElmasSs Sdkgdc benimde 32+4 geçen ay 1250grdı 4 gün önce 2100 gr olmuş göbeğim çok büyük değil ayıma göre küçük doktorumda yapımdan kaynaklandığını sorun olmadığını söyledi önemli olan bebeğin kilosu gelişimi merak etme
Esrarslan Sdkgdc benim de karnım cok büyük degil 29 haftadayken bebek 1500 gr çıkmıştı doktor normal demişti senin de iç karnın geniş olabilir cok sıkıntı yapma Can’ım
Neseozkan Sdkgdc canım benim 28 haftalıkken 1350 grdı 31 de 2030 du 33 üm şuan 2300 gr olmuş karnına bakarak değerlendirmw bebeğin sağlığını herkesin karnı farklı. Kilosu yerinde bence zaten sıkıntı olsa doktorun sana söylerdi
Sdkgdc Esradonmez ben en son 28 haftalıkken gittim 1300 demişti şimdi bir hafta sonra gideceğim 34 haftada
Esradonmez Sdkgdc sağlıklı oluşumlarda kilo önemli değil benim ilk oglum 2 700 doğdu sonradan tombik bi bebeksi