Esezgin Kızlar herkese selam, 5+5’teyim. Sol kasığıma ara sıra kramplar giriyor. İlk haftalarda normal mi bu? Hamileliğimi 2 hafta önce öğrendim o zamanda da vardı ama bu kadar sık olmuyordu. Sizde de oluyor mu böyle?
petitehatunn Esezgin ben hep adet oluyorum zannedip tuvalete koşuyordum korkuyla. ama normalmiş öyle ağrılar
Kubosss Esezgin bende adet ağrısndan farklı bir kasık ağrısı oldu dediğin gibi kramplar giriyordu öyle şüphelendim ve öğrendim ilk zamanlar çok normalmiş ☺️
LINDAMAY Esezgin organlar yer değiştiriyor rahim genişliyor vs ilk 3 ay ağrılar oluyor. Benim o kadar çok ağrılarım oluyodu ki haftada üç acil hastaneye gidiyorduk. Şimdi 24 haftalığız rahatladık derken göbek çıkmaya başladı bel ağrısı yapıyo şimdide
ikiprensesannesiii Ben 6.haftada öğrendim hamile olduğumu. Doktora gitme nedenim de kasık kramplarımdı gece uykumdan uyandırıyordu 🙈 normal yani canım canını sıkma ☺️
Esezgin Kubosss aslında doktora sordum çok normal rahim genişliyor dedi. Ben daha keseyi görmediğim için, boş kese olmasından korkuyorum. Siz kaçıncı haftanızdasınız?
LINDAMAY Esezgin 5. Ay güzel balayı ayı deniyormuş doktorum söyledi. Her işini hallet seyahatin varsa git gel sonra ağırlaşırsın demişti