Birgules 28+5 im ilk ogrendım den beri gdıyorum cok memnunum herseyın bakıyor ilgilenıyor hıc basından savdgını hissetmedim gerek olmadıkça bos yere cagırmıyir gerek olmayan testleri yaptırmıyor hatta su zman gel bu zaman gerek yok bosuna ucret odemeyın filan diyor ki msj atınca hemen cevap veriyor ben cok memnunum