Didotudo Fuata bey özelde gidiyorum ve doğumu çınarlıda yapıyormuş ama fiyat ve doğum hakkında henüz hiçbişey demiyor 35. Haftayım ve 10 bin filan diyorlar o kadar karşılayamam şu anda ne yapmalıyım bilemiyorum