Seymatalha
Arkadaşlar merhaba ben 35+5 günlük gebeyim bebeğime 32.haftasında karın bölgesinde gelişme geriliği tanısı kondu ve beni devlet hastanesi yatırdı 5 hafta kalacaksın dediler fakat çok kötü şartlar olduğu için çıkıp özel hastaneye gittim orada herhangi bir sorun olmadığı evet bebeğin gelişim geriliği olduğu fakat bunun yapısalda olabileceğini çünkü amniyon sıvısında kan akımında bebek hareketlerinde hiçbir sorun yok hareket takibi ile haftada bir nst ultrason yeterli olur dedi ve 2 haftadır bu şekilde haftada 2 kez doktora gidiyoruz ve 37.haftada en fazla 38.haftada doğurturuz diyorlar ya sezeryan ya suni sancı başına böyle birşey gelip bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı? Birde bebeğim bu haftalarda biraz fazla hareketli bu iyi bir durum mu?