Ahad Kızlar 34 haftalıgım dr herşey normal dedi ama ara da bi kasılma oluyo sancı atıyo karnıma hastaneye gideyimmi sizce ya
Yusbur Ahad düzensizse yalancı sancıdır canım vücudun alışıyo sancıya benimde 35 te başladı sancılarım şimdi 36+1 iz
Ssraa Bazı sancılar normal, bazısı üşütmeden vs, bazısı hastaneye gitmelik olabiliyor. Kasılma dediğiniz olay eğer gerçekten kasılmaysa gitmenizde fayda var. Acaba acaba demek yerine :)
Yusbur Ahad düzensizse yalancı sancılarındır canım benimde bu akşam 3 defa falan çok şiddetli geldi geçti
Ozlemsvr Ahad yalancı sanci o duzensizse. Zaten geldiğinde duramazsın önce saatte bir gelir sonra yarım saate düşer sonra 10 dk 5 dk 1 dk derken bebek doğuyor 😊