Est Bugün doktoruma gittim 15+4 teyiz ve bir kızımız olacağını söyledi ☺️ Fakat değişebilir mi bu onda şüphe duydum o kesin dedi 😃
Mutlubebegim Est hayırlı olsun. Etrafımda okadar gebe tanıdım ilk ne dedilerse öyle devam etti ama bu forumda cok degişen oluyor. Özellikle işk haftalarda ögrenenler
Bebisimbebisim Est 15+1 de %90 kiz dedi ama.haftaya gel netkeatirelim.dedi bi kaç gün onve gittik %100 erkek net gorduk pipi testis 🤲🏻🙈
TubaBulat68 Est evet canim degisebilir daha erken ben 17 haftalikken erkek dedi doktorum 21. Haftada ayrintilida kiz oldugunu öğrendik. 😉
Est Mutlubebegim hiç bilemedim benim kuzenlerimde falanda oldu bilmiyorum Allah hayırlısını versin ☺️
Est TubaBulat68 ben erkek hissediyordum çünkü çok erken hareket etmeye başladı tipi falan erkekti rüyamdada erkek olduğunu gördüm etrafımdakilerde erkek diyip durdu sağlıklı olsun önemli değilde genede tereddüte düştüm
uyankedos1 Karansalhareketlerbunlar 18 de kesin kız mı dedi doktor yoksa yüzde ihtimal mi verdi canım
Kubra9595 Karansalhareketlerbunlar ya bu cinsiyet nasil degisiyor anlamadim ya siz de görmediniz mi boşluk kiz dedinde
Tugce57 Degişmez ben ilk çocuğumda sormuştum değişirmi cinsiyeti diye doktor bana kızdı ancak yanlış bakılırsa değişir demişti doktorlar tahminde bulunuyorlar tutmayınca değişti oluyor işde
Melegimi_bekliyorum Ne duymak istiyorsun acaba erkek mi bıktık bu cinsiyet postlarindan oturunda sukredin
Julej Melegimi_bekliyorum çok haklısın genelde kızın olacak diyenler değişir mi diye hep soruyor şükür hepsine kız erkek ikisi de evlat ne fark eder