Elifdddd
Merhaba hanımlar 1 hafta önce yazmıştım rahim kasılması var dıye bugun doktora gıttım doktor kasılman o kadar yok dedı cocugun kafası asagıda ve rahmımıde ustten ultrasonla göremedi baktı uzunluk ıyı dedı 3 cm duydum sonrasında evıme geçmek istediğimi ve hep yatmak ıyı gelmedıgını soyledım evıne gecebılırsın yavas yavas yemegını yap dınlen dedi. Ve rahatlıkla cıktım progestan kullanıyorum ama vajınama batma kasığımda makatıma ağrı vuruyor bu normalmı doktora sordum akıntın var mı dedı yok dedım cevapsız kaldı cevap verırsenız cok sevınırım benım gibi olan hakkınızı helal edin🙏🏻♥️
Selviliker
aynı durumdayım 29. Hafta kontrolünde başı çok aşağıdaydı ölçüm yapamamıştı doğumu doğrudan tetiklemez kasılma olması lazım yine de yiyip içip yatacaksın çok ayakta kalmayacaksın dedi. Zaten erken Doğum riskim vardı ilk doğumum erken olduğu için, proluton depot ve progestan iğne yapılıyordu. 32. Hafta kontrolünde başı biraz yukarı çıkmış demişti çünkü hiç kalkmıyorum bacağımın altına yüksek yastık koyup sırt üstü uzanıyorum belli aralıklarla faydası oldu mu bilmiyorum haftaya tekrar kontrolüm var. Ayrıca kasılmalarım da var nst de 45 i görüyoruz bazen ama düzenli değil.
Selviliker
Ağrılar oluyor bazen ayaktayken adım atamaz hale geliyorum batma gibi oluyor, makata vuran baskı şeklinde ağrım da oluyor. Doktorum başının aşağıda olmasından kaynaklı demişti bir de idrara çok çıkıyorum baskı yaptığı için. Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲