Ftmemne canım 29 Mayıs’a gittim tüm kontrollerime 29 Mayıs hastanesi devlet oldu oradan Doğumda yenidoğan bakımda kaldırıldı kötü niyetli söylemiyorum bende orada Doğum yapacaktım anlaştık hatta ama benim bebeğimde kilosu ile ilgili gelişme geriliği oldu ben hemen memorıal ve koru ile görüştüm yenidoğan bakım üniteli ve yenidoğan bakım ünitesine oralarda Doğum yaparsan isterse aylarca kalsın para almıyorlar 19 Mayıs’ta Allah vermesin bi sıkıntısı olsa seni ya Zübeyde hanıma gönderecekler ki orasının Allah biliyor durumunu ben illallah ettim sadece kontrolde özele gönderse günlüğü 250 tl koruda Doğum 3400 ama gene aracı koy düşerler 19 Mayıs’ta 2200 sezeryan 2400 500-600 lira için bebeğini riske atma derim