Mzgn Bugun doktora gittim Hersey cok sukur yollunda 21.haftalik hamileyim.. Doktor rahimime bakti sonra dedi biraz baski var ama o kadar tehlikeli degil, bol dinlen dedi yorma kendini dedi erken.. ben yinede cok korkuyorum ya birsey olursa cok sukur ne kananam var nede sancim... bu aralar cok ev isi yapiyorum cok ayaktayim yalan degil :( bu rahimdeki baski onlemek icin neyapabilirim?
Dorukunannesi95 Mzgn keske dememek icin isi gucu birakman lazim Allah korusun basina bisey gelse cok pisman olursun canim birak evi bok gotursun bebeginden kıymetli mi
Mzgn Melisecmel haklisiniz yarin obur gun bana birsey olursa veya bebegime kimse evin temizdir demez 😞
Melisecmel Mzgn E yanı. Bide kalkıp kimse sana evin kirlidir demez hayatta durum belli herşey ortada sen kendini bebeğini düşün cnm tmm
Mzgn Melisecmel iki gündür sadece evi süpürürüyorum Mutfagi topluyorum ve yemek yapiyorum diger saatler sadece dinleniyorum.. ne sancim var ne kanamam var cok sükür daha tehlikeye girmeden önlemimi alim.. zaten ödemler basladi ayakta durcak halim yok 😞
Melisecmel Mzgn aynen kuzum dikkat et hoc bişey senden bebegindne önemli değil Allah hayırlısını versin