Burcugrgz2 Kızlar merhaba ben 24 haftalık hamileyim ama bu zamana kadar da şimdide hareketlerini çok hissetmiyorum benim gibi olan var mı ultrasona girdiğimde hep yüz üstü yatıyor nolur yardımcı olun 😔
_peritozu Burcugrgz2 o haftalarda bebeğin hareketlerinin düzensiz olması normal canım biz 29.haftadayız birkaç haftadır hareketlerini düzenli hissetmeye başladım. Kontrolünde doktoruna danış ama ıcini ferah tut normal 😊
petitehatunn Burcugrgz2 o haftalarda benim kızım da tembeldi çok zor hissederdim benimki de yüzüstüydü. sırtüstü dönünce daha çok hissetmeye başladım
Burcugrgz2 _peritozu yok canım tek bu hafta değil bu zamana kadar hep çok az hissettim Benim arkadaşım var o da hamile onun da kızı olucak sürekli ben hissediyorum diyor bende doktoruma sordum normal dedi ama herkes hissediyorum diyince çok kafama takıldı
Burcugrgz2 Naznaz petitehatunn benim de kızım olucak bu zamana kadar hiç hissetmedim sizin ne zaman sırt üstü döndü acaba
petitehatunn Burcugrgz2 25+4 olması lazım canım o zaman sırtüstü dönmüştü büyüdükçe daha net hissediliyor