Ben yazmıştım ama buradan daha iyi ulaşır herkese. Buraya da kopyalayayım doğum hikayemi 🤗
Merhaba kızlar, hamileliğimin 37+5inde yani 13 ocak sabahı 11 gibi kalktığımda böyle idrarımı yapmışım da tutamıyormuşum gibi bir hisle uyandım. Lavaboda bi baktım suyum gelmiş biraz kanla karışık. Ama zerre sancı veya başka bir belirti yoktu. Hatta 2 gün önce dr kontrolündeydim. ”Bebek daha doğum kanalına girmemiş, pek gelmeye niyeti yok hanımefendinin” demişti doktorum. Öyle olunca ben hiç doğurduğumu düşünmedim🙂). Sakin sakin kahvaltımı yapıp babamı çağırdım doktora gittik. eşim de açıköğretim sınavlarına girecekti, panik yapmasın diye ona söylemedik. Saat 12 bucuk gibi hastanedeydik. açılmama bakıldı, 5-6 cm açılma vardı, doktor “doğumun yarısı bitmiş bile” dedi ben şok oldum tabi🙈 ne bir sancı ne kasılma hiç birşeyim yoktu. Sonra nstde de çok az çıkınca sancılarımı suni sancıyla desteklemek zorunda kaldılar. Yatışım yapıldı, Saat 2 gibi suni sancı verilmeye başlandı, ilk baş az dozda olduğı için hafif hafifti, çok rahattım. Sonlara doğru biraz zorlasa da her sancı girdiğinde anneme babama sarılarak dualarak ederek geçirdim. Eşim de sınavdaydı bu arada🙄 saat 3bucuk 4 gibi sınavdan çıktı. Haberi o zaman aldı. Koşturarak hastane yolunu tuttu tabi. O sırada ebeler demez mi seni doğumhaneye almamız gerek artık açılman 10 cm olmuş diye. Ben tutturdum eşim gelmeden doğuma girmem diye. Eşimin sınav yerinden hastaneye gelmesi de yarım saat sürecekti. Ebe beni ikna etmeye çalışıyor bak yarım saat fazladan sancı çekeceksin eşin gelene kadar bebek doğmuş olur daha güzel sürpriz olur falan diye ama ben dinlemedim. Eşim gelene kadar sancı çekmeye devam ettim. Çocuğu doğumhanede değil de hastane odasında doğuracaktım neredeyse 😂 Ama eşimle o kavuşma anımız da her şeye bedeldi 🙈💕🤗 sonrasında eşime hem bol bol sitemler edip hem de sevgi gösterilerinde bulunduktan sonra🙂) 4bucuk gibi doğumhaneye girdim. Bence doğumun en zor yanı son 15 dk.sıydı. Ikınmayı beceremeyip bir ara pes etsem de doktorum ve ebem sağolsun son bir gayretle 17:27de kızım dünyaya gözlerini açtı 🤗🤗 biraz klişe olacak belki ama bebiş çıktığı anda tüm acılar bir anda kesiliyor ve dünyaya yeniden gelmiş gibi oluyorsun. Ona kavuşma anı ise paha biçilemez😍☺ doktor kesi attığı için çok az dikişim oldu ama inanın o anlarda hiç gözünüze görünmüyor. Dikişlerim olmasına rağmen aynı gün ayağa kalktım. Sabahına da hastaneden taburcu oldum. Normal doğumdan korkanlar için özellikle anlatmak istedim. Ama sezaryen olsun normal olsun önemli olan bebişlerimize sağlıkla kavuşmak. O yüzden doğum şekline çok takılmamak lazım. Allah isteyen herkese bu duyguyu tattırsın. Hepiniz sağlıkla sıhhatle bebişlerinizi kucağınıza alın inşallah🤗💕☺