Kizlar bisey sormak istiyorum 14 haftaligim elimi karnima koyduğumm da sürekli tık tık atan bişey oluyodu o kalp atisimi acaba . Ama 2 gündür hissedemiyorum bu atışı kalp atisi degilde baska biseymiydi simdi neden bulamiyorum bu atisı cok evham yaptım dünden beri