bsyaaa Elvn benim tavsiyem hareketsiz kalmayın aynı sorunu görümcem yaşadı sezeryan sonrası evde hareketsiz kaldı ilerleyen günlerde ayak damarlarına pıhtı attı sıkıntılı bi süreç geçirdi
Ozge1008 Elvn iniyor canım 10-15 gün içinde. Ben bacaklarıma ayaklarıma baktıkça deliriyordum benim değillerdi sanki
Mutlubebegim Elvn druna danıs mutlaka kötü bişey olmasın. Bide nefes daralması falan hissedersen acil dra git canım
Gkhn71 Elvn cnm o kuzenimdede olmuştu ama 10 günde anca gecti varis corabi giydirilmedigi icin oluyormus
Zeynpatak Elvn yuruyebildigin kadar yuru . Benim de hamilelikte sismedi sezeryandan sonra sisti ama her wc ye kalktigimda yurudum bikac dakika 2 3 gun sonra indi
Zeynpatak Elvn beni daha hastanedeyken hep yuruttu hemsireler koridotrlarda cok degil ama bi tur at evin icinde . Yoksa yatmaktan pihti atabiliyomus bacakalrda
Gkhn71 Elvn evet varis corabi giydirilmesi gerekiyormus ama herkese giydirmiyorlar bazi kisilerde ayak şişmesi gibi sikayetler oluyo