o6__8o Yapraksen bende kokuyodu .bide idrar kalmis hissi yasiyodum.enfeksyondan suphelendim.ama doktora gitmedim. Surekli bol su ictim suanda kokmuyo. İdrar kalma hisside bebek mesaneye baski yaptgi icin tam bosaltamama oluyormus arastrdigima gore
ozgeustun Yapraksen akıntım çok ama dr her seferinde koku var mı diye soruyor koku yoksa normal diyor. Bi dr a sorun isterseniz