bebiiimamm Ilknur25 4haftadayeken içimde bi şey taşıyor gibi hissetmiştim hemde aralıksız 2,3 gün ama hemşire hissedemezsin şu an o rahim duvarı kalınşaştığımı hissediyosundur kilolu olmadığın için demişti başka belirti yoktu
Ilknur25 bebiiimamm bende ne bir migde bulantısı nede başka birşey hiçbirisi yok acaba herkes mi aynı
bebiiimamm Ilknur25 önce bende öyle diyodum ama 9 haftalık oldum şimdi bulanıyor bazı yemekleri görünce ya da kötü bi kokuda ve sabahları kalkınca
Redcheeks Ben öğrendiğimde tam 4+4tü çok sık idrara çıkıyordum ve akıntım yoğundu bide hep adet olmuş gibi bir sancı giriyordu şükür şuan tam 6haftalığız biraz azaldı bunlar artık bol bol gaz sancısı çekiyorum 🙃
NergizG Redcheeks benim tüp bebek transferi oldu ama nasıl hesaplanıyor bilmiyorum 🤦🏻♀️ Son adet tarihine göre 4.hafta diyo
Redcheeks NergizG %85 en son adet gördügün son gün diyor banada doktorum öyle dedi ama geri kalan kısın son adetin ilk günü diyor (bu konu biraz tartışma yaratıyor o yüzden en doğrusu doktorun dediği) 🙂