deletenmom1841 Ttoprak oğlumun ismini Artun koyduk ❤️ Türkçe bir isim. Gururlu, onurlu, önde gelen demek.
Burcak61 Ttoprak bizde 29. Haftaya kadar Ali deniz koyacaktık sonra vazgeçtik şimdi isimsiz kaldı oğlum Eren diye düşünüyoz şimdilik 😊
Ttoprak Arası ben çok istiyorum eşim çocukla Aras kargo diye dalga geçerler diye teori üretip vazgeçirmeye çalışıyor 😂😂
Ttoprak Aslında modern olmak zorunda değil ama içime sinen bişey bulamıyorum işte bu diyeceğim bi şey olsun istiyorum
[silindi] Tugcehar87 hamile olduğumu öğrenir öğrenmez iki cinsiyet için de isim kararımızı verdik 😄 oğluma Aslan ismini vericez inşallah 🙏🏻
Ttoprak Artık biz doğumunu bekleyip eski Türklerde ki gibi bi kahramanlık falan yapınca ona göre isim vereceğiz 10 gün kaldı hala bişey Yok 😂😂
R_Arslan Ttoprak valla isim işi ne zormus bizde 6.ayimizda karar verdik cok sukur. Ali Tahir olacak hayirlisyla🌸🤗 darisi size