Sabina03 Kızlar 34 haftalık hamileyim 2 gündür sancı, kasılma yaşıyorum niye böyle oldum bilmiyorum erken doğum riskim yoktu herşey gayet normal ilerliyordu çok rahat hamilelik geçirdim şimdiye kadar ama şuan çok kötüyüm :( 2 gün önce grip oldum ondan olabilirmi acaba? Sizde de böyle şeyler oluyomu 34 haftalıklar?
Sabina03 Aienma Şimdi doktora gidicem bakalım doktor ne diyo yalancı doğum sancıları galiba benimki :( Allah sizede şifa versin