Elif-58 bendede var o ya neden ki bilmiyorum 30 haftadayım 2 haftadır cekiyorum eller şiş kütük gibi elleri yukarıda tutunca ve basımın üstüne ve altına alınca artıyor en iyisi asağıda tutmak yakında ellerimi bacaklarıma yapıştıracağım uyuyrken yoksa unutup yukarı kaldırıyorum acıyla uyusukluk karıncalanma ile uyanıyorum çok zor Allah yardımcımız olsun