ozgersin6012 en çok süt yapan 3 şey var...
1. Su
2.Yeşillik
3.Dinlenmek/ uyku
İnek gibi düşün. Komik gelecek ama hepimiz inek gibiyiz emzirme dönemimizde...gündüz çimende yayılırlar, akşam sütleri olur sağılırlar, gece uyurlar sabah sütleri olur sağılırlar...