Seerpll ben transfer olduğum sedyede 45 dk yattım hiç kıpırdamadan 🙈 hemşire diğer işlere dalmış unutmuş beni almayı. odaya geçtim 2 saat daha yatırdılar. eve çok yavaş geçtik. Bol protein ağırlıklı beslendim. çiğ badem ve ananas yedim sürekli. kayısı kurusu yedim sürekli kabız olmamak için. kalkarken, yatarken eşim veya annem yardım etti. ilk üç gün yastıkları koyup ayağım havada yattım hep.
Neredeyse hiçbir şey yapmadım. evde ara ara kan akışı olsun diye dolanıyordum.
7. günde idrar testinde öğrendim Allaha şükür. İnşallah sizinki de tutar