Ireml Aysegolcuk maşallah ne güzel artmış pazartesi benim adet günümdü 57.9 cikti beta çok mu düşük acaba
Adimadim 5. Yada 6. hafta sanirim bugun gorduk keseyi cok sukur haftayi tam olarak soylemedi doktorumuz ama 5 hafta buyuk ihtimalle
Ireml Ftheda benim pazartesi adet günümdü 57.9 cikti beta doktor cuma günü gel keseyi ne zaman göreceğimizi soylicem dedi birde birsürü tahliller yapacakmış size de yapıldı mı erken değil mi acaba o kadar tahlil icin
Filizert Ireml yanlış hatırlamıyorsam 5 haftalık Ken gittim kese yok dediler 8 e yakındı gördüm geç döllenme olunca sıkıntı oluyor boş gebelik demişlerdi sonrasında da her doktora inanmadım geç gözükebilyor