Melhakars Nalkan maşallah bende hep 3500 kilo üstü duyuyorum oyuzden biraz küçük geldi bana benimki ultrasonda kaç görünüyordu kaç doğdu
Sad3c3m Melhakars bence kiloyu dert etme eğer gelişimsel bir geriliği yoksa. Doktor kilosu için ne diyor? Yani sağlıklıysa kilosunun cok bi önemi yok ki nasılsa doğunca toparlayacak minikler🙏🏻
ayserdemmm Melhakars canım seninkin kilosu gayet iyi benim doktorum hep der kucuk bebek Doğum kolay olur ve dünyaya geldıgınde cabuk gelısır diye oyğzden kıloyu takma🤗