busraaammm Kızlar 8+1 haftalık gebeyim ... bugün doktora gittik kalp atışları vardı çok şükür bir sıkıntı Yoktu ... iftara misafir geldi 3 4 saat koşturdum... şimdi kahverengi akıntı geldi bi sıkıntı var mıdır neden olmuştur sizce şu an hastaneye de gidemiyorum 😪😞😞
semrakarahan busraaammm canim hastaneye gitmelisin seni korkutmak istemem yerlesme de olabilor dusuk riskide olabilir ama suan tutunma evreainde keske kendinizi yormqsaniz
AselAlaraa busraaammm cnm bn inşAllah bişi toktr ama öylr ağır kaldırmadğn sürece koştemktn bişi olmaz yani bahsettin anlamda koştemaktn
Kubra93 3 4 saat koşuşturmaya bir şey olacağını sanmıyorum çoğu insan hiç yerinde duramayacağı işlerde çalışıyor bir şey olmuyor ama sen yinede tedbir amaçlı görün hayırlısı olsun inşallah önemli bir şey değildir🙏
Daisyy busraaammm mutlaka acile gitmelisiniz. Gebeliğin hiçbir aşamasında kahverengi leke ihmal edilmemeli.
Nesibee1 Şu an çok riskli bi dönemdesin canım. Bebeğin Tam tutunma aşaması. Doktorun numarası varsa ara sor bence yarına bırakma Allah korusun bişey olursa çok pişman olursun.
busraaammm Nesibee1 malesef devlete gittiğim için numarası Yok ama ağrım falan da Yok dinleniyorum şu an
Sims35 Bencede Dr ünü bilgilenr veya acile git düşük riskin olabilir her işi bırak ayaklarını uzat dinlen bence